Day of The Dead Activities – Colegio El Camino

Day of The Dead Activities

Día de Muertos, lo celebraremos el día martes, 03 de Noviembre, invitamos a los alumnos de todo los niveles a vestirse o pintarse de catrinas y catrines en sus conferencias virtuales de clase, estarán trabajando variedad de experiencias acerca de esta festividad mexicana, resaltando las costumbres y tradiciones. Para concursar tome y mande su foto directamente a Said Sanchez ssanchez@elcamino.edu.mx a mas tardar el martes 3 a las 3:00pm. La fotografía será publicada en Instagram y la fotografía con más “likes” ganará una tarjeta de regalo.

Day of the Dead; we will celebrate it on Tuesday, November 3. We invite students of all levels to dress or paint as catrinas and catrines for their virtual class conferences. They will be working on a variety of experiences about this Mexican holiday, highlighting the customs and traditions. To participate in a contest please take and send your photo directly to Said Sanchez ssanchez@elcamino.edu.mx no later than Tuesday November 3rd at 3:00 pm. The photo will be published on Instagram and the photo with the most likes will win a gift card.

The event is finished.